ShipCentra
Shipcentra is het hart van je onderneming, een verbindende portaal die je overige software, processen en mensen beter laat samenwerken. ShipCentra is toegankelijk via je browser. Het betreft een raamwerk waarbinnen bedrijfsspecifieke processen en gegevens toegankelijk worden gepresenteerd aan medewerkers, leveranciers en eventueel klanten.
Mogelijke toepassingen met ShipCentra:
- Productbeheer (Productnamen, prijzen, inkoopprijzen, voorraad, afbeeldingen, etc.);
- Order beheer (Laat je bestellingen vanuit verschillende platformen (Exact, Webshops, winkelverkoop, telefonische bestellingen etc.), samenkomen in in één helder overzicht voor de afhandeling van leveringen;
- Koppel je bestellingen met leveranciers als UPS, DHL, PostNL of Sendcloud voor afhandeling, verzending, labelbeheer enzovoorts);
- Koppel je gegeven met exact online voor automatische afhandeling van de facturatie en voorkom fouten door geen handmatige processen meer te gebruiken;
- Plaats je producten en voorraad automatisch op verkoop portalen of bestaande platforms als bol.com, amazon en meer;
- Alle mogelijke rapportages kunnen toegekend inclusief een eigen dashboard waarmee je in één overzicht jezelf en uw organisatie kunt informeren over de actuele bedrijfsprestaties;
- Optimaliseer je inkoopproces door je leveranciers en inkopers de leveringen (geautomatiseerd) aan te laten melden zodat je altijd op de hoogte bent;
- Stel een min- voorraad per product in en herken trends zodat je over de juiste voorraad aantallen beschikt.
ShipCentra onderscheidt zich in vergelijking tot standaard oplossingen doordat het een raamwerk betreft dat volledig afgestemd wordt op je specifieke processen. Alles is configureerbaar, van de van de plek van de knoppen en invulvelden tot de weergave van exacte informatie die je wel of niet wil laten zien.